فایل گذر

گذری بر فایل گذر

فایل گذر

گذری بر فایل گذر

کلمات کلیدی

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن.

پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه (هوی و همکاران

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پرسشنامه عوامل موثر بر حس تعلق مکانی

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

عوامل موثر در ایجاد عفونت وعواقب آن

پایان نامه نرم افزار Macromedia Dreamweaver MX

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی.

راهنمای فارسی اینورتر میکرومستر 440 + درایو Micro master 440 .

کاوش های باستان شناسی گورستان تل چگاسفلی بهبهان .

پاورپوینت مدلسازی اطلاعات سازمان .

پاورپوینت توقعات از فضاهای شهری .

ناهنجاری اجتماعی (موضوع:طلاق)

پاورپوینت موضوع: مناره ها .

پاورپوینت شناخت و بررسی گره چینی چوبی در بناهای تاریخی گرگان .

دانلود پاورپوینت آشنایی با استان سیستان و بلوچستان .

دانلود پاورپوینت آشنایی با کشور سنگاپور .

پاورپوینت ماشین آلات ساختمانی و راهسازی -کارخانه تولید آسفالت .

هوش رقابتی

هوش تجاری

هوش استراتژیک (هوش مصنوعی

مدیریت دانش) .

6500 واژه زبان انگلیسی همراه با ترجمه و تلفظ .

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش.

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس شادکامی و خوشبختی در زندگی .

دفترچه محاسبات پل بزرگراهی از نوع تیر پیش ساخته بتنی .

روشهاى آموزش انفرادى (individual instruction) .

۳۶ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

دانلود پایان نامه تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی با استفاده از المان الیافی

دراین پایان نامه تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی با استفاده از المان الیافی صورت گرفته است


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 233
حجم 6 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf
دسته بندی مهندسی عمران


توضیحات کامل
 

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی سازه

تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی با استفاده از المان الیافی

 
چکیده:
دراین پایان نامه برای بیان مدل رفتاری هردوی اعضای قاب و مهاربندی درسکوهای ثابت فلزی دریایی در محدوده غیرخطی ازالمان تیرستون پس کمانشی الیافی استفاده گردیده است .المان فوق با انجام تغییرات یک المان موجود در برنامه ‏‎DRAIN-3DX‎‏ به برنامه ‏‎‎‏DRAIN-3DX‎‏ اضافه گردیده است . المان تیرستون پس کمانشی الیافی برای تعداد زیادی از اعضای قاب ومهاربندی به صورت منفرد تحت بارگذاری های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و نتایح آن با مشاهدات تجربی و نتایج سایر روشهای تحلیلی مقایسه گردیده است .
 
المان مورد استفاده برای اعضای منفرد در محدوده ارتجاعی و غیرارتجاعی دارای دقت مناسب بوده و نتایج آن در مقایسه با سایر روشهای تحلیلی که از پیچیدگی و محدودیت بیشتر برخوردار می باشند دارای دقت خوب می باشد همچنین مدل مورد نظر برای دوسکوی ثابت فلزی دریایی که تحت بارگذاری تغییر مکان رفت و برگشتی سطح عرضه دردانشگاه برکلی کالیفرنیا تست شده است مورد استفاده گردید و نتایج آن با نتایج سایر روشهای تحلیلی و مشاهدات آزمایشگاهی مقایسه گردیده است . 
 
 
 
کلمات کلیدی:

عضو مهاربندی و قاب

تحلیل دینامیکی غیر خطی

سکوهای ثابت فلزی دریایی

المان تیرستون پس کمانشی الیافی

 
 
مقدمه:
سکوهای دریایی برای مقاصد مختلف نفتی مورد استفاده قرار می گیرند . بسیاری از این سکوها که در سالهای قبل بر اساس آیین نامه های زمان خود طراحی، ساخته و نصب شده اند، می بایست مورد ارزیابی و کنترل مجدد قرار گیرند. آیین نامه های طراحی سکوهای دریایی نیز مشابه سایر آیین نامه های طراحی سازه ها، مرتباً تغییر یافته و با توجه به تحقیقات صورت گرفته شرایط جدیدی را برای طراحی این سازه ها ارائه داده اند. همچنین به منظور ارزیابی سکوهای موجود نیز، ضوابط مربوطه ارائه گردیده است.
 
با توجه به اهمیت سکوهای دریایی، می بایست ارزیابی رفتار آنها تحت اثر شرایط مختلف بارگذاریهای محیطی صورت گیرد. جهت تحلیل سکوهای ثابت فلزی دریایی تحت اثر حرکات شدید زمین، از یک روش ساده استفاده شده است. در این روش، سازه بصورت ساده شده مدل سازی می گردد، بصورتیکه مشخصه های دینامیکی مدل ساده شده با مشخصه های دینامیکی سازه اصلی دارای تطابق نسبتاً خوب می باشد. سپس با استفاده از حل معادله موج و بدست آوردن مقدار حداکثر نیروهای ناشی از امواج، تحلیل سازه در مقابل بار امواج صورت می گیرد و نیروها و تغییر مکانها در نقاط مختلف محاسبه می گردد با استفاده از این روش که نسبتاً سریع بوده و دارای دقت مناسب می باشد، می توان وضعیت سکوهای مختلف یک حوزه نفتی را بررسی نمود و آنها را جهت انجام مطالعات جامع تر و دقیقتر، به لحاظ رفتار در مقابل بارگذاری امواج رده بندی نمود. 
 
 
 
 
فهرست مطالب

فصل اول:آشنایی با سکوهای ثابت فلزی دریایی

فصل دوم:اثر غیر خطی در سازه ها و بررسی رفتاری مدلهای اعضا

فصل سوم:المان تیر ستون پس کمانشی الیافی

فصل چهارم:تحلیل منفرد اعضا المان تیر ستون پس کمانشی الیافی

فصل پنجم:تحلیل سکوهای ثابت فلزی دریایی تحت اثر اثر بارهای ایستاتیکی سطح غیر خطی

فصل ششم:تحلیل سکوهای ثابت فلزی دریایی نمونه با استفاده از المان تیر ستون پس کمانشی الیافی

فصل هفتم:نتیجه گیری و پیشنهادات
 
 
 
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • احمد کاشفی

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 54
حجم 83 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی


توضیحات کامل
 

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

54 صفحه ورد (53 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

 

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

جلسه دوم - آرام سازی

جلسه سوم - بازسازی شناختی (۱)

جلسه چهارم - بازسازی شناختی (۲)

جلسه پنجم- مواجهه

جلسه ششم - مواجهه و بازسازی شناختی

پیوست

کار برگ تشخیص موقعیت های اضطراب زا و اجزاء اضطراب

کار برگ پایش افکار اتوماتیک

کاربرگ مقابله با افکار خود آیند

کاربرگ بازسازی شناختی

کاربرگ فهرست موقعیت های شایع اضطراب اجتماعی

کار برگ افکار اتوماتیک در مورد درمان

برگه اطلاعات تحریف های شناختی

کاربرگ درجه بندی موقعیت ها

کاربرگ پایش افکار اتوماتیک

منابع

 

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

اهداف:

1. ایجاد ارتباط

۲. ارزیابی اضطراب اجتماعی

٣. آموزش روانی

وسایل مورد نیاز:

۱. پرسشنامه مختصر اضطراب اجتماعی

۲. راهنمای مداخله مختصر در اضطراب اجتماعی

مروری بر جلسه

هدف از این جلسه، برقراری ارتباط درمانی با مراجع است تا اضطراب کمتری را در جلسه تجربه کند و بتواند با درمانگر مشارکت و همکاری داشته باشد. در وهله دوم، ارزیابی مختصری از اضطراب اجتماعی بیمار به عمل می آید تا براساس آن مداخلات درمانی با وضعیت وی تناسب بیشتری داشته باشد. و در نهایت، اطلاعات پایه ای در مورد این اختلال و علل و درمان آن در اختیار بیمار قرار داده می شود.

1. معرفی موضوع جلسه و ایجاد ارتباط

اهداف جلسه را برای بیمار توضیح داده و برای اینکه بتواند احساس راحتی بیشتری در جلسات داشته باشد یک ارتباط توام با اعتماد با وی برقراری کنید. سعی کنید جلسات را بگونه ای برنامه ریزی کنید که دسترسی بیمار به خدمات درمانی راحت بوده و از تشدید اختلال جلوگیری شود. برای این منظور در ابتدای کار جلسات را زمانی بگذارید که مرکز خیلی شلوغ نیست و یا بیمار کمتر مجبور باشد تا منتظر بماند و یا از خود بیمار سوال کنید که ترجیح می دهد زمان جلسات چه موقع باشد، اطلاعات دقیقی در مورد ساعت، زمان و کجا می تواند منتظر بماند - ترجیحا در یک مکان خلوت - ارائه دهید، قبل از شروع جلسات درمان در مورد فرایند درمان توضیح کلی ارائه دهید و در مورد نگرانی های وی سوال کنید و در نهایت، بخاطر داشته باشد تغییر درمانگر برای این افراد ممکن است استرس آور باشد. بنابراین تا جای ممکن از چنین اتفاقی پیشگیری کنید.

۲. ارزیابی

این اختلال معمولا در نظام مراقبت اولیه کمتر تشخیص داده می شود و در صورتی که با افسردگی همراه باشد، معمولا این اختلال افسردگی است که به آن توجه می شود و مورد درمان قرار می گیرد و لذا اضطراب اجتماعی تشخیص داده نشده باقی می ماند. بنابراین، کارشناسان مراقبت اولیه باید نسبت به شناسایی و تشخیص دقیق این اختلال حساس باشند.

برای ارزیابی این اختلال ابزارهای متعددی وجود دارد که یکی از کوتاهترین آن ها پرسشنامه کوتاه سه سوالی فوبی اجتماعی است. در این پرسشنامه از فرد می خواهند تا به هر سوال از ۰ تا ۴ یک نمره بدهد و سپس براساس مجموع نمرات وی، در مورد وی تصمیم گیری می شود. در زیر این سوالات آمده است:

1. ترس از خجالت زده شدن باعث می شود از انجام یک سری کارها و یا صحبت با مردم اجتناب کنم

٢. من از موقعیت هایی که در آن مرکز توجه هستم، اجتناب می کنم

٣. بدترین ترس های من خجالت زده شدن و یا احمق جلوه کردن است

0= اصلا، 1= یک کمی ۲= تا اندازه ای 3= خیلی زیاد ۴= شدید

اگر نمره فرد ۶ یا بالاتر شود باید برای مورد ارزیابی جامع قرار گیرد. اگر خود شما آموزش کافی را برای ارزیابی جامع این اختلال دریافت نکرده اید باید وی را به متخصص ارجاع دهید.

وقتی مشخص شد که بیمار دچار اختلال اضطراب اجتماعی است، برای اینکه بتوانید یک تصویر اجمالی از ماهیت اضطراب اجتماعی وی به دست آورید، حیطه های زیر را مورد ارزیابی قرار دهید:

1. کدام موقعیت های اجتماعی بیمار را دچار اضطراب می کند و یا از آن اجتناب می کند؟

٢. بیمار می ترسد در این موقعیت ها چه اتفاقی بیفتد؟

٣. در موقعیت های اجتماعی چه علائم اضطرابی را تجربه می کند؟

۴. چه دیدگاه یا تصویری در مورد خود دارد؟

۵. در موقعیت های اجتماعی به چه چیز بیش از همه توجه دارد؟

۶. بعد از موقعیت اجتماعی چه افکاری دارد؟ و چطور موقعیت را تحلیل می کند؟

۷. آیا مواد و الکل مصرف می کند؟

 

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • احمد کاشفی

کاهش مصرف انرژی در شبکه WSN با استفاده از شبکه های خودسازمان ده

احمد کاشفی | پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۷:۵۱ ب.ظ

کاهش مصرف انرژی در شبکه WSN با استفاده از شبکه های خودسازمان ده

هدف از این پایان نامه کاهش مصرف انرژی در شبکه WSN با استفاده از شبکه های خودسازمان ده می باشد


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 160
حجم 4 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مهندسی نرم افزار


توضیحات کامل
 

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار

کاهش مصرف انرژی در شبکه WSN با استفاده از شبکه های خودسازمان ده

 
 
چکیده
 امروزه، در شبکه‌های حسگر بی‌سیم، پروتکل‌های مسیریابی مبتنی بر خوشه‌بندی از طریق تقسیم گره‌های همسایه به خوشه‌های مجزا و انتخاب سرخوشه‌های محلی برای ترکیب و ارسال اطلاعات هر خوشه به ایستگاه مبنا و سعی در مصرف متوازن انرژی توسط گره‌های شبکه، بهترین کارایی را از لحاظ افزایش طول عمر و حفظ پوشش شبکه‌ای در مقایسه با سایر روش‌های مسیریابی به‌ دست می‌آورند. 
 
با این وجود، همه پروتکل‌های خوشه‌بندی ارایه شده تاکنون، تنها نزدیکی جغرافیایی(همسایگی) را به عنوان پارامتر تشکیل خوشه‌ها در نظر گرفته‌اند. در این تحقیق، یک پروتکل جدید خوشه‌بندی متمرکز مبتنی بر انرژی با استفاده از شبکة عصبی نقشة خودسازماندهی برای شبکه‌های حسگر بی‌سیم ارایه می‌شود که قادر به خوشه‌بندی گره‌های شبکه بر اساس سطح انرژی و مختصات گره‌ها می‌باشد. 
 
این پروتکل با استفاده از تعداد مشخصی از گره‌های پرانرژی در شبکه و اعمال آن‌ها به عنوان وزن نورون‌های نقشة خودسازماندهی، نزدیک‌ترین گره‌های کم‌انرژی را جذب گره‌های پرانرژی می‌کند؛ به طوری که خوشه‌ها لزوماً از گره‌های مجاور تشکیل نشده و در واقع براساس دو پارامتر سطح انرژی و همسایگی، خوشه‌هایی با انرژی متوازن تشکیل خواهند شد. به علاوه یک تابع هزینه جدید به منظور تصمیم‌گیری در انتخاب گره‌های سرخوشه، پیشنهاد شده است که سعی در ترکیب معیارهای مختلف موثر در انتخاب بر اساس میزان اهمیت آن‌ها دارد. کارایی برتر این پروتکل از لحاظ افزایش طول عمر مفید شبکه و حفظ بهتر پوشش شبکه‌ای در مقایسه با پروتکل‌های پیشین نظیر LEACH و LEA2C و نیز تاثیر تابع هزینه پیشنهادی بر کارایی آن (با شبیه‌سازی) به اثبات رسیده است. 
 
 
 
واژه‌های کلیدی:

خوشه بندی

شبکه عصبی

شبکه های عصبی SOM

شبکه های حسگر بی‌سیم

کاهش مصرف انرژی در شبکه های حسگر بی‌سیم

 
 
 
 
مقدمه
یکی از مهمترین ابزار کسب اطلاعات و درک محیط که تحقیقات گسترده‌ای را به خود معطوف نموده، شبکه‌های حسگر بی‌سیم است. با وجود پیشرفت‌های صورت گرفته در این نوع شبکه‌ها، گره‌های حسگر به دلیل تعداد زیاد، اندازه کوچک و روش قرارگیری اقتضایی، هنوز هم برای تامین انرژی خود، متکی به باتری‌هایی با توان اندک می‌باشند. همچنین معمولاً به‌ دلیل به‌کارگیری این نوع شبکه‌ها در محیط‌های خشن و غیر‌قابل‌دسترس، امکان شارژ مجدد یا تعویض گره‌های حسگر وجود ندارد.
 
 بنابراین یکی از مهمترین مسایل در شبکه‌های حسگر بی‌سیم، مسالة محدودیت شدید انرژی است. همچنین از آن جایی که کارایی شبکه‌های حسگر به شدت به طول عمر شبکه و پوشش شبکه‌ای آن وابسته است، بنابراین لحاظ نمودن الگوریتم‌های ذخیرة انرژی در طراحی شبکه‌های حسگر با عمر طولانی، امری حیاتی است.  امروزه روش‌های مدیریت پویای توان که به کاهش مصرف انرژی شبکه‌های حسگر بعد از طراحی و قرارگیری آن‌ها می‌پردازند، از بالاترین اهمیت برخوردار می‌باشند. در سال‌های اخیر برای مدیریت پویای توان، توجه به ابزارهای هوشمند و توانمندی نظیر شبکه‌های عصبی رونق چشم‌گیری یافته است. 
 
یک شبکة عصبی، سیستمی بزرگ متشکل از عناصر پردازشی موازی یا توزیع شده است که در یک توپولوژی گراف به هم متصل شده‌اند. داده‌ها جدا از پردازش ذخیره نمی‌شوند، زیرا داده‌ها فی‌نفسه به هم متصل هستند. شبکه‌های عصبی، الگوریتم‌های ریاضی هستند که قادر به یادگیری نگاشت‌هایی بین ورودی(ها) و خروجی(ها)  از طریق آموزش تحت نظارت بوده یا قادر به دسته‌بندی اطلاعات ورودی به روشی بدون نظارت می‌باشند. که همه این قابلیت‌ها در روش‌های کاهش مصرف انرژی در شبکه‌های حسگر بی‌سیم کاربرد دارند.
 
 ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد شبکه‌های عصبی در کاهش ابعاد داده‌های ورودی، رده‌بندی  و پیش‌بینی داده‌های حسگر، انطباق خاصی با ویژگی‌ها و نیازمندی‌های شبکه‌های حسگر بی‌سیم دارد. از این رو شبکه‌های عصبی می‌توانند ابزار مناسبی برای به‌کارگیری در شبکه‌های حسگر بوده و با کاهش نیاز به برقراری ارتباطات بی‌سیم، تاثیر قابل ملاحظه‌ای در کاهش مصرف انرژی شبکه‌های حسگر و افزایش طول عمر آن‌ها داشته باشند. هدف ما از این تحقیق ارایه روشی بهینه برای کاهش مصرف انرژی در شبکه‌های حسگر با به‌کارگیری قابلیت‌های شبکه‌های عصبی می‌باشد. به منظور دستیابی به ساختاری منسجم و مناسب برای انجام تحقیق، در ادامه این فصل به بیان مهمترین اصول و پاسخ‌گویی به سئوالات اصلی یک تحقیق علمی، پرداخته خواهد شد.
 
 
 
 
فهرست مطالب
 
فصل1 مقدمه 1
1-1. مقدمه 2
1-2. تعریف مساله و سئوالات اصلی تحقیق 3
1-3. فرضیه‌ها 4
1-4. اهداف تحقیق 5
1-5. روش تحقیق 5
1-6. مراحل انجام تحقیق 6
1-7. ساختار پایان‌نامه 6
 
فصل2 مروری بر منابع مطالعاتی 8
2-1. مقدمه 9

2-2. طبقه‌بندی روش‌های کاهش مصرف انرژی در شبکه‌های حسگر 14

2-2-1. چرخة وظایف 17
2-2-2. روش‌های داده‌گرا 19
2-2-3. روش‌های مبتنی بر قابلیت تحرک 22

2-3. نقش شبکه‌های عصبی در کاهش مصرف انرژی شبکه‌های حسگر 23

2-3-2. شبکه‌های عصبی در طرح‌های چرخه وظایف 29
2-3-3. شبکه‌های عصبی در کاهش داده 31

2-3-4. شبکه‌های عصبی در شبکه‌های حسگر متحرک 41

2-4. نتیجه‌گیری 43
 

فصل3 نقش شبکه‌های عصبی در مسیریابی انرژی آگاه 44

3-1. مقدمه 45

3-2. ویژگی‌های مسیریابی در شبکه حسگر بی‌سیم 46

3-3. روش‌های مسیریابی در شبکه‌های حسگر بی‌سیم 48

3-3-1. مسیریابی مسطح 49
3-3-2. مسیریابی مبتنی بر مکان 50

3-3-3. مسیریابی سلسه مراتبی(مبتنی بر خوشه‌بندی) 51

3-3-4. پروتکل خوشه‌بندیLEACH 52
3-3-5. پروتکل خوشه‌بندیLEACH متمرکز 54

3-4. شبکه‌های عصبی در الگوریتم‌های مسیریابی آگاه از انرژی 56

3-4-1. شبکة عصبی انتشار معکوس در کشف مسیر 56
3-4-2. شبکة عصبی نقشة خودسازماندهی در مسیریابی 57

3-4-3. پروتکل‌های مسیریابی مبتنی بر نقشة خودسازماندهی 60

3-5. پروتکل خوشه‌بندی پیوندگرا وفقی با انرژی پایین 64
3-6. جمع‌بندی 67
 
فصل4 پروتکل جدید پیشنهادی 68
4-1. مقدمه 69

4-2. پروتکل مسیریابی خوشه‌بندی مبتنی بر انرژی خودسازمانده 70

4-3. فرضیات الگوریتم 70
4-4. مرحلة خوشه‌بندی 72
4-4-2. مرحلة اول : خوشه‌بندی با شبکة عصبی نقشة خودسازماندهی 74
4-4-3. مرحلة دوم : خوشه‌بندی با الگوریتم K-means 82
4-4-4. مرحلة انتخاب سرخوشه 84
4-5. مرحلة انتقال داده 87
4-6. مرحلة خوشه‌بندی مجدد 89
4-7. جمع‌بندی 94
 
فصل5 نتایج شبیه‌سازی و تحلیل آن‌ها 95
5-1. مقدمه 96
5-2. پارامترهای شبیه‌سازی 96
5-2. نتایج شبیه‌‌سازی 98

5-2-1. مقایسة نحوة تشکیل خوشه‌ها در EBCS  با پروتکل LEACH 98

5-2-2. مقایسة کارایی EBCS با پروتکل‌های پیشین از لحاظ طول عمر شبکه 101

5-2-3. ارزیابی تابع هزینه انتخاب  سرخوشه برکارایی EBCS 105

5-2-4. ارزیابی کارایی پروتکلEBCS در افزایش پوشش شبکه‌ای 108

5-3. جمع بندی 112
 
فصل6 جمع‌بندی و پیشنهاد‌ها 114
6-1. مقدمه 115
6-2. یافته‌های تحقیق 117
6-3. نوآوری تحقیق 118
6-4. پیشنهاد‌ها 119
مراجع 121
واژه‌نامه 131
 
 
 
 
فهرست علائم اختصاری
 
میانگین متحرک خودبازگشتی Auto Regressive Moving Average ARMA
واحد دارای بیشترین انطباق Best Matching Unit BMU
شبکة عصبی انتشار معکوس Back Propagation Neural Network BP NN
تشکیل پویای گره Dynamic Node Creation DNC
خوشه‌بندی مبتنی بر انرژی با نقشه خودسازماندهی Energy Based Clustering Self organizing map EBCS
الگوریتم ژنتیک Genetic Algorithm GA
سیستم موقعیت‌یاب جهانی Global Positioning System GPS
شبکة عصبی هاپفیلد Hopfield Neural Network HNN
شناسه IDentity ID
پروتکل اینترنت Internet Protocol IP
انتساب دادة احتمالی مشترک Joint Probabilistic Data Association JPDA
نقشة خودسازماندهی کوهونن Kohonen Self Organizing Map KSOM
خوشه‌بندی پیوندگرای وفقی با انرژی پایین Low Energy Adaptive Connectionist Clustering
LEA2C
سلسه مراتب خوشه‌بندی وفقی با انرژی پایین Low-Energy Adaptive Clustering Hierarchy
LEACH
LEACH متمرکز Low Energy Adaptive Connectionist Clustering- Centralized LEACH-C
شبکة عصبی با میدان‌های پذیرنده‌ة محلی Localized Receptive Field LRF NN
کنترل دستیابی رسانه Multiple Access Control MAC
نرم‌افزار مطلب MATrix Laboratory MATLAB
تخمین‌زنندة اتصال با الهام از شبکة ‌عصبی Neurally Inspired Contact Estimator NICE
شبکة‌ عصبی Neural Network NN
شبکة عصبی با تابع شعاعی Radial Basis Function Neural Network RBF NN
شبکة‌عصبی‌نقشة‌خودسازماندهی Self Organizing Map Neural Network SOM NN
شبکة حسگر بی‌سیم Wireless Sensor Network WSN
 
 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • احمد کاشفی

پاورپوینت مدیریت نام تجاری

احمد کاشفی | پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷ ب.ظ
پاورپوینت مدیریت نام تجاری

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت نام تجاری، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل چکیده، مقدمه، مدیریت نام تجاری، تدوین راهبردی، ابعاد نام تجاری، ارزش نام تجاری، ارزش مالی نام تجاری، سرمایه گذاری، محاسبه ارزش نام تجاری، نتیجه گیری

دانلود پاورپوینت مدیریت نام تجاری

پاورپوینت مدیریت نام تجاری
مدیریت نام تجاری
تحقیق مدیریت نام تجاری
مقاله مدیریت نام تجاری
بررسی مدیریت نام تجاری
نام تجاری
ابعاد نام تجاری
ارزش نام تجاری
ارزش مالی نام تجاری
محاسبه ارزش نام تجاری
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1096 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت نام تجاری، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

چکیده

مقدمه

مدیریت نام تجاری

تدوین راهبردی

ابعاد نام تجاری

ارزش نام تجاری

ارزش مالی نام تجاری

سرمایه گذاری

محاسبه ارزش نام تجاری

نتیجه گیری

 

قسمتی از متن:

مدیریت نام تجاری تلاش دارد تا با هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل، برای نام تجاری ایجاد ارزش کند و سپس در جهت حفظ و ارتقای ارزش آن بکوشد. در این ارائه، با دیدگاه بلند‌مدت و راهبردی به بررسی شیوة مدیریت نام تجاری پرداخته‌ میشود.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع  " مدیریت نام تجاری"  می باشد که در حجم 18 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت مدیریت نام تجاری

  • احمد کاشفی

پاورپوینت تحلیل نمایشگاه در آرژانتین

احمد کاشفی | پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۰ ق.ظ

پاورپوینت تحلیل نمایشگاه در آرژانتین

در این فایل نمایشگاه واقع در آرژانتین مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 12 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 12
حجم 2137 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی معماری


توضیحات کامل
 

پاورپوینت تحلیل نمایشگاه در آرژانتین

 

این طرح توسط گروه ماریو کوریا ایجادشده و در پارک اصلی مندوزا قرار دارد. اساس این طرح بر پایه نقش ساختمان ها در شکل گیری شهرها می باشد نه فقط جهت گیری پروژه به عنوان حجمی جدا از محیط اطرافش آن هم ....

 

فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است:

  • گروه طراحی
  • موقعیت
  • کانسپت طرح
  • ویژگی های طراحی
  • مقطع
  • پلان
  • و...

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • احمد کاشفی

نکات مهم در مصاحبه های استخدامی

احمد کاشفی | چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۰ ق.ظ

نکات مهم در مصاحبه های استخدامی

فایل ارائه شده به دو بخش که بخش اول به آشنایی با نحوه مصاحبه و مواردی که یک مصاحبه شونده قبل از مصاحبه بداند و بخش دوم به نمونه سوالات و منابع میباشد


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 500
حجم 22 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf
دسته بندی گوناگون


توضیحات کامل
 

بسیاری از شرکت کنندگان در مصاحبه ها و استخدامی ها از اطلاعات  کافی برخوردارند اما بدلیل عدم آشنایی با نحوه مصاحبه و آزمونها و سوالات متاسفانه نتایج لازم و مورد نظر را نمیگیرند لذا با مطالعه فایل حاضرمصاحبه شونده از نحوه مراحل استخدامی آگاهی پیدا کرده و استرس و نگرانی از بابت سوالات آزمونها  به طور قطع  نخواهد دشت

فایل ارائه شده  به دو بخش که بخش اول به  آشنایی با نحوه مصاحبه و مواردی که یک مصاحبه شونده قبل از مصاحبه بداند  و بخش دوم به نمونه سوالات و منابع از آزمونهای ارگانهای مختلف همراه با جواب سوالات می پردازد.

1-1-انواع مصاحبه

1-2- شیوه های مصاحبه استخدامی

1-3 - مراحل آماده سازی مصاحبه

1-4-آنچه لازم است مصاحبه گر پیش از مصاحبه بداند

1-5-چند توصیه به مصاحبه گران قبل از مصاحبه

1-6 -چند توصیه به مصاحبه شوندگان

1-7-اطلاعاتی که مصاحبه کننده از شما انتظار دارد

باید ه1-8-ا و نبایدها در مصاحبه

مزایا و مع1-9-ایب در مصاحبه

بخش دوم -نمونه ای از سوالاتی که معمولا در مصاحبات استخدامی پرسیده میشود.

  • 1-زبان و ادبیات فارسی
  • 2-اطلاعات عمومی
  • 3-معارف اسلامی
  • 4-ریاضیات
  • 5-زبان
  • 6-مبانی کامپیوتر
  • 7-علوم سیاسی
  • 8-اساسنامه شهرداری
  • 9-رزومه

امیدواریم با مطالعه موارد فوق در انتخاب همکار و شغل خود موفق باشید.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلا

  • احمد کاشفی

طرح تفصیلی شهر یزد،مطالعات حمل و نقل و ترافیک

احمد کاشفی | سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۴ ب.ظ

طرح تفصیلی شهر یزد،مطالعات حمل و نقل و ترافیک
 

استان یزد با قرار گرفتن در مسیر مهم راه ترانزیتی تهران ـ بندرعباس و مسیر ارتباطی استان های بوشهر، کهکیلویه، بویراحمد و فارس به استان خراسان و به خصوص قرار گرفتن در محور مهم و استراتژیک کریدور شمال ـ جنوب و برخورداری از پارامترهای مهمی همچون پیشینه تاریخی، جاذبه های گردشگری و سایر مزیت های اقتصادی، از موقعیت مناسب و جایگاه ویژه ای در تبادلات ملی و


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 105
حجم 3 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی حمل و نقل


توضیحات کامل
 

طرح تفصیلی شهر یزد،مطالعات حمل و نقل و ترافیک

 
مقدمه:
استان یزد با قرار گرفتن در مسیر مهم راه ترانزیتی تهران ـ بندرعباس و مسیر ارتباطی استان های بوشهر، کهکیلویه، بویراحمد و فارس به استان خراسان و به خصوص قرار گرفتن در محور مهم و استراتژیک کریدور شمال ـ جنوب و برخورداری از پارامترهای مهمی همچون پیشینه تاریخی، جاذبه های گردشگری و سایر مزیت های اقتصادی، از موقعیت مناسب و جایگاه ویژه ای در تبادلات ملی و منطقه ای برخوردار است.
 
در سال 1385، طول راه های استان یزد در مجموع برابر 2764 کیلومتر بوده  که شامل 191 کیلومتر بزرگراه چهار خطه، 960 کیلومتر راه اصلی، 422 کیلومتر راه فرعی درجه 1 و382 کیلومتر را فرعی درجه 2و 809 کیلومتر راه های دسترسی آسفالته و شنی بوده است.از کل راه های استان یزد، حدود 350 کیلومتر جزو راه های ترانزیتی می باشد که محورهای شمال ـ جنوب (کریدور شمال ـ جنوب) و غرب ـ شرق را به هم وصل می نماید.نقشه شماره1،شبکه راه های مهم استان یزد را نشان می دهد. همانطور که در این نقشه مشخص است، چهار محور ارتباطی که شهر یزد را با شبکه راه های کشوری مرتبط می سازد عبارتند از:
 
ـ جاده یزد ـ اردکان ـ نائین ـ (اصفهان)
ـ جاده یزد ـ مهریز ـ انار ـ (کرمان)
ـ جاده یزد ـ تفت ـ ابر کوه ـ (شیراز)
ـ جاده یزد ـ بافق ـ بهاباد
 
از  بین محورهای فوق، سه  محور ارتباطی یزد ـ اردکان، یزد ـ مهریز، و یزد ـ تفت به  صورت  بزرگراه چهار خطه و محور یزد ـ بافق به صورت راه اصلی درجه1 می باشد.علاوه بر محورهای فوق که عملکرد ملی و منطقه ای دارند محور یزد ـ خضرآباد به صورت محور دسترسی محلی، شهر یزد را به خضرآباد مرتبط می سازد. این محور صرفاً یک محور محلی و دسترسی بوده و مشخصات فنی آن به صورت راه فرعی درجه1 می-باشد.
 
 
 
کلمات کلیدی:

شبکه های ارتباطی

طرح تفصیلی شهر یزد

مطالعات حمل و نقل و ترافیک

 
 
 
فهرست مطالب
1ـ بررسی شبکه های ارتباطی در مقیاس منطقه 1
1ـ1ـ شبکه حمل و نقل جادهای و تأثیر آن بر شبکه معابر و کالبد شهر یزد 1
1ـ1ـ1ـ حجم ترافیک دروازهای 3
ـ سهم ترافیک محلی و عبوری و تعیین ترافیک مبادی ورودی شهر 10
1ـ1ـ2ـ سهم انواع وسایل نقلیه 12
1ـ1ـ3ـ نوسانات زمانی ترافیک و تعیین ساعات اوج تردد 14
1ـ1ـ4ـ تحلیل ظرفیت و سطح سرویس شبکه دروازهای 14
 
2ـ سیستمهای حمل و نقل ریلی و هوایی در مقیاس منطقه 16
2ـ1ـ شبکه حمل و نقل ریلی 16
2ـ2ـ شبکه حمل و نقل هوایی 20
 
3 ـ بررسیهای مشروح و تفصیلی شبکه ارتباطی شهر 22
3ـ1ـ بررسی مطالعات طرحهای فرادست و مرتبط با حمل و نقل و ترافیک 22
ب ـ طرح تفصیلی بافت قدیم شهر یزد (مهندسین مشاور جبارنیا و همکاران ـ سال 1373) 24
ج ـ طرح جامع شهر یزد (مهندسین مشاور عرصه ـ سال 1382) 25
سلسله مراتب پیشنهادی شبکه معابر به صورت زیر است: 27
دـ مطالعات ساماندهی ترافیکی بافت مرکزی شهر یزد (مهندسین مشاور رمپ ـ سال 1382) 28
مسائل و مشکلات شناسایی شده در این مطالعات به شرح ذیل میباشد: 29
در این مطالعات، پیشنهادهای ارائه شده در خصوص افزایش ظرفیت معابر به شرح ذیل میباشد: 32
هـ ـ مطالعات موردی حمل و نقل و ترافیک 34
3ـ2ـ تعییین مسائل و مشکلات شبکه ارتباطی و سیستم حمل و نقل شهر 35
3ـ2ـ1ـ سیستم حمل و نقل شهر 35
3ـ کاهش ظرفیت محورهای موجود به دلیل اشغال عرض سوارهرو 38
4ـ سهم بالای تردد موتورسیکلتها و مشکلات مرتبط با آن 41
5ـ مشکلات مربوط به مدیریت ترافیک شامل: 41
6ـ مشکلات مربوط به سیستم حمل و نقل عمومی شامل: 42
3ـ 2ـ 2ـ تعیین مسائل مشکلات ترافیکی محدوده بافت فرسوده 43
1ـ عدم تناسب بین شبکههای اصلی و دسترسی محلی 43
2ـ فقدان سلسله مراتب دسترسی 43
3ـ کثرت ورودی و خروجیها به شبکه اصلی 46
4ـ تراکم ترافیک در شبکههای شریانی 46
5ـ عدم دسترسی سواره از طریق کوچه های محلی 46
6 ـ تداخل حرکتی وسایل نقلیه در کوچه های محلی 47
7ـ تداخل ترافیک سواره پیاده در کوچه های محلی 48
8 ـ عدم امکان دسترسی وسایل نقلیه خدمات اضطراری و عمومی 49
9ـ مشکل دسترسی وسایل نقلیه شخصی به پارکینگ 50
10ـ روشنائی محدود معابر و وجود مانع جانبی در مسیر تردد 51
11ـ فقدان یا کمبود دوربرگردان در طول مسیرهای سواره 51
12ـ در ارتباط با مسیرهای حرکت عابرین پیاده در داخل محلات بافت فرسوده مشکلات زیر مشهود است: 51
3ـ3ـ برداشت و بررسی وضع شبکه خیابانهای موجود (طول، عرض، سطح مفید، مقطع عرضی، درصد شیب، نوع پوشش) 52
3ـ4ـ جمعآوری اطلاعات و لحاظ نمودن تغییرات در شبکه معابر جهت منظم نمودن شبکه ارتباطی شهر 61
3 ـ 5 ـ تعیین سلسله مراتب شبکه معابر موجود 63
2ـ خیابانهای توزیعکننده فرعی (جمع و پخش کننده) 65
3ـ6ـ برداشت و بررسی حجم عبور و مرور در خیابانها و تقاطعهای مهم شهر 72
3ـ7ـ سطح سرویس و کیفیت آمد و شد در شبکه 80
3ـ8ـ تعیین ویژگیهای سفرهای درون شهری و برون شهری شهروندان 89
3ـ10ـ2ـ سیستم مینیبوسرانی شهری 102
3ـ10ـ3ـ سیستم تاکسیرانی شهر 102
3ـ11ـ بررسی شناخت وضعیت پایانههای باری و مسافری 103
3ـ11ـ1ـ  پایانه باری شهر یزد 103
مشخصات ترمینال مسافربری جدید به شرح ذیل میباشد: 105
همچنین مشخصات ترمینال مسافربری موجود و فعال شهر به قرار زیر میباشد: 105
 
 
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • احمد کاشفی

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد

احمد کاشفی | سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳ ب.ظ

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد
 

هدف از این مقاله عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد می باشد


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 26
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل
 

دانلود مقاله مدیریت

عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد

 
 
 
چکیده
ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارتست از مجموع دارایی های برند در رابطه با نام و سمبل مقصد گردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود تعیین می گردد. هر ساله این ارزش توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه گیری می شود. در بسیاری از موارد ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیشتر است. با توجه به تفاوت های فرهنگی، اجتماعی و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران، این نوشتار بر اساس ارزیابی گردشگران داخلی از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر یزد با استفاده از مدل کونکنیک تدوین شده است.
 
 جامعه آماری، شامل گردشگران بالقوه ای است که در دوره زمانی 15 فروردین تا 15 اردیبهشت سال 1389 در ورودی های شهر تهران در دسترس بودند. برای تجزیه و تحلیل نتایج از روش های آماری تحلیل عاملی تاییدی استفاده شده است. تحقیق در پی شناسایی عوامل اصلی تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از دید گردشگران و تعیین و میزان اهمیت هر کدام از این عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری است. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داده است که علاوه بر تصویر برند که در مطالعات 30 سال اخیر به عنوان مهم ترین عامل ارزیابی گردشگران از برند مقصد گردشگری تلقی شده است، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده و آگاهی به برند مقصد گردشگری نیز به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند شهر یزد تاثیر دارند و از نظر اهمیت، وفاداری به برند مهمترین عامل تاثیر گذار شناخته شده است.
 
 
 
کلیدواژه ها
شهر یزد
آگاهی از برند
وفاداری به برند
تصویر ذهنی برند
کیفیت ادراک شده
ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
 
 
 
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • احمد کاشفی

معرفی جامع و کامل معماری خانه ملک زاده یزد

احمد کاشفی | سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲ ب.ظ

معرفی جامع و کامل معماری خانه ملک زاده یزد
 

در این تحقیق به معرفی جامع و کامل معماری خانه ملک زاده یزد خواهیم پرداخت


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 65
حجم 42 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی معماری


توضیحات کامل
 

معرفی جامع و کامل معماری خانه ملک زاده یزد

 
مقدمه:
ایران سرزمین شگفتی هاست و یزد دیار داستانهای شگفت از انسانهایی شگفتی ساز.از پس قرنهای حادثه خیز که صدها جهانگرد مشتاق و ماجراجو رو پوره های کویر ایران را پشت سر گذاشته اند،بی گمان در اندیشه هیچ یک از آنها گذر نمی کرد که در ورای این ماهورهای خشک و سوزان سرزمینی باشد آباد،سرسبز و با نهرهایی که چونان ماری سفید در دل دشت سبز می پیچد.این رهنوردان بی باک و مسافران جسور تاریخ از این همه دوگانگی در شگفت می مانند.به راستی چگونه در شگفت نباشند وقتی که می بینند در این دورجای از یاد رفته ارزشمندترین یادگارهای تاریخی،فرهنگی و هنری گنجیده است.در یک گوشه اش باغ دلگشای دولت آبادجای گرفته که آبادان از دولت کوشش و جان سختی مردان دیار است.و در این خشک دامن شکوه بادگیر هایش کم از برجهای تاریخی نیست.با تالار آینه که یادگار پیوند آب و آینه است.              
 
چگونه در شگفت نباشد هنگامی که می بیند بر این ریگزار سوزان که خورشید چونان تیغی برنده امان آدمی را می برد می توان آبی بنوشد به خنکی آب جاری شده از کوهساران پوشیده از برف و بر این دستان توانمند و اندیشه هوشمند آفرین می خواند که می داند چسان در این آتشدان  آبی خنک بسازد چسان با خشت و توده ای ساروج و انبوهی ملات همت آب انباری بسازد که سقای لب تشنگان کویر باشد.چگونه از معماری کویری که معماری فروتنی است و قناعت در شگفت نباشد!هر خشت و هر پی و هر دیوارش دستاورد و رهاورد اندیشه پویای انسانهایی است که می دانند در این گستره چسان باید زیست و چون ناگزیر به زیستن هستند چگونه و با چه ابزاری باید این خشکانه را به ترانه تبدیل کند.می دانند اینجا دیاری است کم باران پس با خشت،بنایی سازند که هزاران سال بپاید.  
 
 
 
کلمات کلیدی:

معماری بناهای سنتی

هنرهای وابسته به معماری

نحوه طراحی معماری خانه ملک زاده یزد

 
 

تاریخچه خانه ملک زاده یزد

خانه ملک زاده در محله فهادان به فاصله تقریبی 200 متری مدرسه ضیاییه و در نزدیکی مسجد چهل محراب واقع است. بانی این خانه حاج محمدصادق عرب،فرزند حاج محمد باقر عرب بوده است.با توجه به اینکه چهار نسل از این خانواده در این خانه زیسته اند، قدمت آن حدود صد و پنجاه تا صد وشصت سال تخمین زده می شود. با توجه به اینکه  این بنا در اواخر دوره قاجار ساخته شده است ،تغییرات چندانی در آن صورت نگرفته است .در سالهای اخیر این بنا خریداری شده و مورد مرمت قرار گرفته است و به عنوان هتل های زنجیره ای مورد استفاده توریستها و مسافران قرار خواهد گرفت.
 
این خانه مجموعه مفصلی است که در امتداد شمال غربی – جنوب شرقی گسترش یافته است.خانه یک ورودی داردکه در ضلع غربی ساختمان است که پس از عبور از هشتی و راهرو به حیاط می رسد. این ورودی از خشت و گل است و پس از عبور از یک هشتی کوچک که سقف آن با گچ کاربندی شده و راهرویی کم عرض، به حیاط می رسد.  هشتی خانه با قاعده هشت ضلعی ساخته شده است.خانه از سمت شمال، جنوب و غرب حیاط دارای ساختمان و در ضلع شرقی جهت هماهنگی با سه بدنه دیگر دارای طاق و طاقچه نماهایی است. تالار خانه در سمت جنوب، بادگیر نه چندان بلندی را در خود جای داده است. 
 
در ضلع شمالی خانه یک پنج دری با گچ کاری و آیینه کاری در سقف و بدنه و در ضلع شرقی سه عدد سه دری دیده می شود. در طرفین پنج دری ضلع شمالی و نیز در طرفین تالار ضلع جنوبی، بالاخانه هایی وجود دارد. در سه طرف ساختمان نیز زیرزمین ساخته شده است. در ضلع جنوبی حیاط اصلی و پشت تالارخانه، یک حیاط کوچک (بیرونی یا نارنجستان) قرار دارد. ارتباط حیاط اصلی با حیاط کوچک از طریق راهروهایی است که در طرفین تالار ساخته شده است. نماسازی حیاط اندرونی سیم گل و نماسازی حیاط بیرونی کاهگل است.
                                                        
 
 
 
 
 
فهرست مطالب

فصل اول:موقعیت جغرافیایی خانه ملک زاده یزد.............................................................................................4

فصل دوم:بررسی اقلیمی خانه ملک زاده یزد....................................................................................................11

فصل سوم:معرفی بنا و بررسی تاریخی آن.....................................................................17

فصل چهارم:معرفی نماهای خانه ملک زاده یزد..................................................................22

فصل پنجم:بررسی ساختاری(اجرایی) خانه ملک زاده یزد............................................................................25

فصل ششم:بررسی کالبدی(عملکردی) خانه ملک زاده یزد...........................................................................33

فصل هفتم: جزئیات تزئینی(هنرهای وابسته به معماری) خانه ملک زاده یزد........................................48

معرفی خانه کلاهدوز (موزه آب) خانه ملک زاده یزد......................................................................................53

منابع و مآخذ.......................................................................................................................65
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • احمد کاشفی

طراحی پارکینگ مجتمع تجاری- مسکونی سیزده آبان

احمد کاشفی | سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱ ب.ظ

طراحی پارکینگ مجتمع تجاری- مسکونی سیزده آبان
 

در این دانلود پروژه رشته معماری به طراحی پارکینگ مجتمع تجاری مسکونی سیزده آبان می پپردازیم ضمنا فایلهای اجرایی نیز ضمیمه پایان نامه شده اند


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 123
حجم 18 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی معماری


توضیحات کامل
 

دانلود پروژه رشته معماری با عنوان طراحی پارکینگ مجتمع تجاری- مسکونی سیزده آبان همراه با با فایلهای اجرایی

 
مقدمه
درطرح ریزی و ساماندهی مراکز شهرها، سیاست اصلی باید درجهت تشویق استفاده از وسایل نقلیه جمعی باشد. اما، اگر خودروها به مناطق مرکزی شهرها دسترسی نداشته باشند، این مراکز درشهرهای جدید رونق نمی گیرد، و شهرهای موجود رونق و جنب وجوش خود را ازدست می دهند و به مناطق راکد و دل مرده ای که مطلوب شهروندان نیست تبدیل می شوند.در شهرهای بزرگ، یافتن جایگاه پارک یکی از معضلات رانندگان وسایل نقلیه شخصی می باشد. متاسفانه در سالهای گذشته به این مهم توجهی نشده است و پارکینگ های موجود ،بسیار کمتر از نیاز فعلی به محل پارک خودرو است و هر ساله با افزایش تعداد وسایل نقلیه شخصی ،این مشکل رو به فزونی می رود. 
 
 
بنابراین وسایل نقلیه شخصی حتی بدون توجه به تابلو های ایست ممنوع و یا پارک ممنوع در کناره خیابانهای پر تردد شهری که محلی برای پارک کردن و یا مانور آن در نظر گرفته نشده است ،توقف کرده و مشکلات عدیده ای را برای حمل و نقل شهری ایجاد می کنند ؛ در نتیجه ضرورت دارد هرگونه تلاشی برای بهبود این روند ، در زمانه حمل و نقل شهری مورد استقبال قرار گیرد.
 
 بنابراین، در بافت های پر، حذف پارکینگ های خیابانی باید تدریجی و همزمان با فراهم ساختن پارکینگهای عمومی باشد. در توسعه های جدید، طرح ریزی شهری باید وسایل نقلیه جمعی، سیستم پیاده روی و دوچرخه سواری، و پارکینگ های عمومی را هماهنگ با یکدیگردرنظر بگیرد و طرح کند.در فراهم ساختن پارکینگ های عمومی، سیاست اصلی باید این باشد که استفاده کنندگان از آنها، حداقل بهای کامل این استفاده را بپردازند. درشهرهای بزرگ ممکن است به منظور تنظیم حجم ترافیک درمناطق مرکزی شهر، نرخ کرایه پارکینگ را حتی بیشتر از هزینه تمام شده آن تعیین کنند. در این موارد، به نرخ کرایه پارکینگ باید به عنوان عامل مؤثری در تنظیم تقاضا نگاه کرد.
 
 
کلمات کلیدی:

پارکینگ

طراحی معماری پارکینگ

استانداردهای معماری مربوط به پارکینگ

 
 
 

معیارهای انتخاب محل مناسب پارکینگ:

درانتخاب محل پارکینگ، باید موقعیت محل اتصال پارکینگ را به شبکه خیابانها کاملا سنجید. درسنجش دسترسی پارکینگ به خیابان باید عوامل زیر را درنظر گرفت:
 
- تداخل با ترافیک خیابان
- تداخل با ترافیک متوقف در تقاطعها در زمان قرمزبودن چراغ راهنما
- تداخل با ممنوعیت گردشها و یا سایر علائم و مقررات کنترل ترافیک
 
 
 
 
فهرست

فصل 1- ضوابط و استانداردهای معماری مربوط به پارکینگ ها 4

مقدمه 5
استانداردها 7
ابعاد وسطح اشغال اتومبیل 9
پارکینگ معلولین 14
انواع پارکینگ 24
پارکینگ های چند طبقه 27
خصوصیات شیب بندی درپارکینگ ها 28
شیب رمپ 29
انواع سیستم های شیب بندی 31
انواع رمپ های هندسی 28
درجه شیب بندی رمپ ها 29
 

فصل 2- ضوابط ومقررات پارکینگ ها 59

1- ضوابط سازمان حمل ونقل وترافیک تهران 60
2- ضوابط ومقررات پارکینگ درتهران 61
3- ضوابط ومقررات پارکینگ درتهران 62
 

فصل3- مطالعات ترافیکی پروژه 64

3-1- تعاریف 65
3-2- مشخصات کلی پروژه 63
مشخصات کلی زمین محل پروژه 70
موقعیت و مشخصات مجتمع تجاری- مسکونی سیزده آبان 72
 

فصل 4- تحلیل ترافیکی پارکینگ 75

فصل 5- بررسی گزینه پیشنهادی 94
منابع و ماخذ 107
پیوست 1- مجموعه ضوابط و مقررات و بخشنامه ها 108
 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • احمد کاشفی