فایل گذر

گذری بر فایل گذر

فایل گذر

گذری بر فایل گذر

کلمات کلیدی

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن.

پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه (هوی و همکاران

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پرسشنامه عوامل موثر بر حس تعلق مکانی

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

عوامل موثر در ایجاد عفونت وعواقب آن

پایان نامه نرم افزار Macromedia Dreamweaver MX

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی.

راهنمای فارسی اینورتر میکرومستر 440 + درایو Micro master 440 .

کاوش های باستان شناسی گورستان تل چگاسفلی بهبهان .

پاورپوینت مدلسازی اطلاعات سازمان .

پاورپوینت توقعات از فضاهای شهری .

ناهنجاری اجتماعی (موضوع:طلاق)

پاورپوینت موضوع: مناره ها .

پاورپوینت شناخت و بررسی گره چینی چوبی در بناهای تاریخی گرگان .

دانلود پاورپوینت آشنایی با استان سیستان و بلوچستان .

دانلود پاورپوینت آشنایی با کشور سنگاپور .

پاورپوینت ماشین آلات ساختمانی و راهسازی -کارخانه تولید آسفالت .

هوش رقابتی

هوش تجاری

هوش استراتژیک (هوش مصنوعی

مدیریت دانش) .

6500 واژه زبان انگلیسی همراه با ترجمه و تلفظ .

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش.

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس شادکامی و خوشبختی در زندگی .

دفترچه محاسبات پل بزرگراهی از نوع تیر پیش ساخته بتنی .

روشهاى آموزش انفرادى (individual instruction) .

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد

احمد کاشفی | سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳ ب.ظ

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد
 

هدف از این مقاله عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد می باشد


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 26
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل
 

دانلود مقاله مدیریت

عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد

 
 
 
چکیده
ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارتست از مجموع دارایی های برند در رابطه با نام و سمبل مقصد گردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود تعیین می گردد. هر ساله این ارزش توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه گیری می شود. در بسیاری از موارد ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیشتر است. با توجه به تفاوت های فرهنگی، اجتماعی و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران، این نوشتار بر اساس ارزیابی گردشگران داخلی از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر یزد با استفاده از مدل کونکنیک تدوین شده است.
 
 جامعه آماری، شامل گردشگران بالقوه ای است که در دوره زمانی 15 فروردین تا 15 اردیبهشت سال 1389 در ورودی های شهر تهران در دسترس بودند. برای تجزیه و تحلیل نتایج از روش های آماری تحلیل عاملی تاییدی استفاده شده است. تحقیق در پی شناسایی عوامل اصلی تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از دید گردشگران و تعیین و میزان اهمیت هر کدام از این عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری است. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داده است که علاوه بر تصویر برند که در مطالعات 30 سال اخیر به عنوان مهم ترین عامل ارزیابی گردشگران از برند مقصد گردشگری تلقی شده است، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده و آگاهی به برند مقصد گردشگری نیز به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند شهر یزد تاثیر دارند و از نظر اهمیت، وفاداری به برند مهمترین عامل تاثیر گذار شناخته شده است.
 
 
 
کلیدواژه ها
شهر یزد
آگاهی از برند
وفاداری به برند
تصویر ذهنی برند
کیفیت ادراک شده
ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
 
 
 
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی